♥ Bilder från gårdagen i Göteborg ♥

♥ Här kommer lite bilder från igår. ;) ♥

 
Till lunch blev det bufé på någon      Här är min mat. :) tog bland annat NUDLAR,
kinarestaurang inne i                      ris, friterad kyckling, något slag av räkchips
Femman-huset. Gott var det men     tror jag det var. xD Och såklart ett stort
fattar fortfarande                            glas cola till det! :D ♥
inte varför jag fick ont i huvet
efter det. xD
Sanna vill alltid vara med på bild,
hihi ♥

  
Jag som sitter i ett omklädningsrum    Jag + Jennys ben. xD :)
och kollar när Jenny provade kläder.

 
Tog såna här goda karameller i alla BIK BOK butiker vi var inne i.
Det var små hjärtan med körsbärssmak. As goda faktiskt. xD :) ♥

 
Hanna och Erica på                        På tåget påväg hem efter en rolig dag! ♥
kinarestaurangen. ♥


 
Har min nya leopard bikini under också för att se hur det blev.

Köpte den här tröjan på Monki. Den är ASSSSSS SNYGG!!!
Den är kort så man ser magen (som ni antagligen ser på bilderna).
Nere i kanten är det typ som ett litet "nät-tyg" som man ser igenom.
Ska ha denna i sommar!! AWSOME!!! :D ♥♥♥♥♥ Tagga beachen!


P U S S I S A R ! ! ! ! ♥ ♥ ♥
♥   Älskar er tjejer! Hanna I ♥ Sanna W ♥ Erica ♥ Jenny ♥ IN MY HEART! ♥
Tack för dagen älsklingar! ♥

Kommentarer
Postat av: C.

Låter som en bra dag<3 skit snygg tröja du;)

2011-02-13 @ 21:15:47
URL: http://calaj.blogg.se/
Postat av: Fredrik

den var fin:)

2011-02-15 @ 15:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0