Första skoldagen, avklarad!

Japp, nu har man då varit i skolan igen. Hade först innebandy på idrotten, men tog det lugnt för att jag har ont i halsen/är förkyld. :S  Inte kul...

Har ny musiklärare nu som heter Marie, vi kommer sakna Marcus (vet ej om han stavar med c elr k) som vi hade! Något som också förvånade mig lite idag var att när jag, Sara och Hannah kom in i musiksalen (vi var dom första) så var det en annan kille där också. Han såg ut att vara något år äldre än oss så jag trodde han skulle vara någon typ av assistent till Marie (musikläraren), men tydligen var han "en i klassen" (en elev). Men han kommer bara ha musik med oss, tror han skulle ha det med 9'orna också. :)  Kan bli kul. Alltid kul att lära känna nytt folk, han hette också Marcus föresten xD ♥
På bilden stog jag och Hannah och försökte lära oss dansen till Single Ladies. Det går faktiskt ganska hyffsat. ;) Dom gör inte svåra steg över huvud taget men bara det att man måste få ihop allt och så, allt detta för att det kommer bli en del av vår bildfilm. ;)
Resten av dagen har också varit bra! ;)  Jag och Hannah stannade kvar på läxhjälpen efter skolan idag också för att vi skulle kunna påbörja maskerna (inte djuret utan såna man har på ansiktet) som vi ska ha i våran dansfilm som vi gör på bilden. Det var bara jag, Hannah och Johanna + killar i 9'an där. Gissar på att dom hade återläsning att ta igen. Dom undrade vad vi höll på med. Haha för Hannah låg på ett av borden och jag satt och gjorde masken på hennes ansikte (med en plastpåse emellan, hade såklart gjort andningshål så hon dog inte som tur var, haha). Kan säga att jag hade riiiiiiiiiiiiiiiktigt kul! ;D ;D ;D ;D ♥ Jag hoppas den torkar okej nu för den ligger i migg skåp i skolan. Precis som även tapetklistret och allt annat också ligger där, får väll veta imon hur de slutar. xD

Om 30 minuter ska jag på modekurs så hinner nog inte blogga mer nu. Kommer bilder på Hannah sen. Hon såg ut som en apa! HAHAH Hannah hoppas det värmer. Puss på alla mina bloggläsare! :) ♥


Kommentarer
Postat av: Hannah

http://www.youtube.com/watch?v=ir8BO4-7DkM&feature=player_embedded



på tal om single ladies... och ungarna är SJU ÅR!!!

2011-03-01 @ 18:21:22
Postat av: Hannah

SÅG INTE DE DÄR NERE OM APA, TACK SÅ MYCKET!!!!!!!! <3333

2011-03-01 @ 18:22:35
Postat av: Karro :)

Bilden e tagen hos mej va??

När jag skulle träffa alex? xD

2011-03-06 @ 23:20:11
URL: http://karolinsjunnemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0