♥ Gårdagen ♥

Gårdagen var super! På morgonen tog jag först en dusch och gjorde ordning mig och så. Sen åt jag snabbt lunch innan jag blev skjutsad in till stan. :D
Runt 1-tiden blev det att träffa Wille i stan. Gick typ runt och kollade i olika affärer. Jag köpte ett halsband men har glömt ta kort på det så ska se om jag hittar någon bild på det på internet sen. Efter en fika på espresso house så bestämde vi oss för att dra hem till Elias och skojja lite med honom. ;)

Så det gjorde vi, gick hem till Elias. Jag sa åt Wille att han skulle gömma sig vid bilarna/båten. Sen ställde jag mig vid dörren och ringde på. Det var Elias som öppnade.

Jag - Hejsan!
Elias - Hej
Jag - Har du lust att dra med ut en sväng?
Elias - Eeh visst. :)

Haha det var så kul eftersom Elias sa ja (med typ både en glad och förvånad röst). Men jag kunde inte hålla mig för skratt så jag ropade på att Wille fick komma fram. Haha men kul var det! Elias sa det senare på kvällen att det nog var det konstigaste som hade hänt honom den dagen. :P
Elias, nästa gång kommer jag kanske utan Wille. Haha, vad gör du då?!?! xD


Men men, efter vi hade varit hos Elias så drog han med oss hem tillbaka till Wille, det blåste något sjukt! :S
När vi kom hem till Wille så började vi tre plus Willes mamma möblera om lite i Willes rum. Ut med fåtöljerna, in med dom i Kevins rum. HAHA! Vi var så generösa. Sedan in med en stor soffa. Men vi lyckades tillslut. Rätt kul faktiskt! Säger som Willes mamma "för att klara av sådana saker så behövs tjejer". Resten av dagen spenderades inne på Willes rum med honom och Elias. Kollade på massa youtube klipp. Sen blev det pizza, tackar Willes mamma ännu en gång för den! Snackade med Simon Bengtsson samtidigt och han fick kolla på pizzabitarna på tallriken istället för oss.
Tog bussen hem klockan 6 och var hemma strax efter det. Klockan 7 bar det iväg igen men denna gången hem till gumsan Hanna Isberg. Jennys mamma körde mig, Sanna och Jenny dit. Kollade på två filmer, först "Fjorton suger" och sen någon skräckfilm, vilket jag inte kommer ihåg namnet på. Tror Sanna J var den enda som kollade hela. Jag, Hanna och Jenny satt med varsin kudde framför ansiktet. HAHAHAH :) Asså filmen var inte läskig, utan obehaglig och lite äcklig. ;)


Här är bilder från när jag var hemma hos Wille. Tog bilderna efter vi var klara med att få in soffan. ;)

Stolta. ;) ♥

 



Idag har jag, som jag skrev innan, varit på Gekås med familjen min. Köpte en ny väska, godis och två stycker tuggumi paket.




    


Här är bild på min nya väska. Behövde verkligen en ny! ;) ♥



Vad tycks? ;) ♥


Kommentarer
Postat av: Elias, den förvånadsvärda!

haha, det händer ju inte varje dag att en ung dam knackar på och undrar om jag vill med ut, och sen att en tomtenisse kommer trallandes ut bakom vår fina båt.

Men det var jättekul att ni ville att jag skulle vara med er, känner mig hedrad!

haha, OM du skulle komma helt själv skulle jag bjudit in dig i huset för en kopp kaffe och visat dig alla10 instrument (som jag precis räkna ut) att jag har! :P de du

2011-02-26 @ 16:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0