Gott ♣

Nu sitter jag framför tven med min Aladdin kartong i handen. Har snart ätit upp alla mina hjärtan. Hihi :) ♥

Dagen har varit väldigt go faktiskt. Igår kväll fick jag för mig att det skulle vara fredag idag, så blev inte jätte lycklig när jag väl kom på att det bara är måndag. Men men... Livet är som det är.
Efter skolan så stack jag, Carro och Pamela ner till stan. Eller hade egentligen bara följe ner dit, för alla skulle göra olika saker. Carro skulle göra lite ärenden och jag skulle till biblioteket för att fixa en bok till nästa arbete. Therese (svenskaläraren) tipsade mig om en bok som hon gillar väldigt mycket, så det fick bli den. Antar att det bara är att läsa på nu då. ;)

Efter jag hade fixat boken så ringde jag Carro för att vi redan innan hade bestämt att vi skulle mötas någonstans och sedan ta en fika på espresso house. Det smakade väldigt gott! Jag tog en chokladmuffins och ett glas vatten. Efter fikat blev det en liten runda i en del butiker. Hittade ett par asssssss snygga jeans (med hög midja) på vero moda. Funderar på att köpa dom, tror det blir så. :)

Såg även en gullig rosa blus, ett najs linne och ett par svarta skinnshorts på On your mind. ;) ♥
Ikväll blir det bara att chilla, sjukt sköööööööönt! :D 

Hoppas alla haft en mysig dag! PUSS!!! ♥♥♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0