♥ H - A - P - P - Y - ! ♥

Hej, sorry att jag inte bloggat, har haft väääldigt mycket plugg denna veckan så är glad att det äntligen är över!

♥ Jag är sååååå sjukt glad!! När jag kom hem efter att ha haft simning med Anna, Sally Z och Caroline på elevens val - sista lektionen - så såg jag att det låg något på matbordet som jag verkligen LÄNGTAT efter!! :)

MINA TVÅ NYA BIKINISAR OCH KLÄNNING FRÅN H&M HADE ÄNTLIGEN KOMMIT!! Har väntat jätte länge på dom! Och allt passade vilket jag är glad över. Jag kommer vara snyggast på stranden i sommar, haha, bara solbrännan som fattas nu. SOMMAR? JAAA TACK!!! :D

Här kommer bilder från idag. :)

 

 

Bilder på mina älskade bikinisar!! :)

 

 
Dom två första bilderna är på min leopardbikini och dom två andra på min svarta.
Här är även en bild på min söta klänning ♥



Haha här kommer även bild på min, Hannah och Beatas "krabbilurer" som vi gjorde idag på hemkunskapen. Haha fråga mig inte vad det är för det vet jag faktiskt inte direkt. Men dom var goda, och mättande! Haha god "efterrätt". ♥
Kommer även lite olika bilder sen dagarna innan.

 
Här är våra "krabbilurer" med min    Saras sista dag som 14-åring
egna vaniljsås *host, vaniljkräm*

 
Victor i mina suuupersöta rosa          Sanna och en fin stock. XD
gummistövlar! ;)

 
Min söta lilla katt Femman! ♥           ♥ Meeeee ♥

 
Saaaaariss                                    Femmis ♥

 
Isac sitter i skamvrån. :) hahah       Haha sarrrrrrrra

 
Haha Isac och Victor.                      Min snygga kalender. Inte alla som
Är dom inte söta? ^^                      har sig själv på bild på sin kalender?
                                                     Hihi fick den i juklapp av mamma
                                                     och pappa. Finns någon hemsida
                                                     där man gör sin egen och väljer
                                                     en bild att ha som framsida och sånt.
                                                     Bilden är från när vi blev fotade
                                                     av Catrin innan vi skulle gå catwalk
                                                     på butiken Marina nere i stan. LOVE :D

Hoppas ni njutit av bilderna. PUSS!!!  ;)

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Adrian W ;)

många fina bilder där du:D håller med dom blir säkert skit snygga till sommarn eller jaa om du inte änvänder dom nu då i isvak eller ngt xD ;) <3

2011-02-11 @ 20:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0