Hanna älskar...

Hanna ÄLSKAR nudlar!!!  Det är så sjukt gött, haha vi var lite onyttiga ikväll och åt bara nudlar till kvällsmat. Men Hanna Gillar't ;) Kycklingnudlar går inte att tröttna på.

Hade matte prov idag, och kändes som att det gick bra! :)  Fast fattar inte varför det var "Jennifer" som var rätta svaret på sista frågan på b-delen. Var det någon annan som svarade "Julia"? Aja, läraren får gå igenom och visa varför det var fel. Sen hade jag även spanska redovisning sista lektionen. Även om jag råkade faila lite så gick det bättre än jag trodde. Kom ihåg det jag skulle säga och fick ett MVG som betyg på redovisningen.

Imorgon har vi sovmorron! Sjuuuukt skönt! Börjar 9.10, sen har vi bara NO innan vi ska dra iväg till Håstens simhall och ha klädsim på idrotten. ;)  Får väll se hur det går, förhoppningsvis bra. Får hitta något att ha på mig som jag kan simma i, haha. Linus sa att killarna bara hade simmat typ 16-20 längder och sen slutat, så rätt chill blir det nog kanske, även om kläderna kanske kommer väga ton.
Funderar på om min riktigt gamla "Hello Kitty" pyjamas fortfarande passar, för då kan jag kanske ha den. Det blir ju mysigt att simmma i pyjamas. xD ;) ♥

Har även lunchrast till klockan 1 imon. Det är chill! :P


Haha och för den som vill veta, så kände jag mig nästan som någon av dom i ABBA idag, tack vare mitt hår. xD
Men trivs ändå med det. Fick faktiskt en del komplimanger idag i skolan, det tackar vi för!


P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0