♥ Happy Monday! ♥

Hej!! Dagen har varit riktigt goo faktiskt. Jag gick upp runt halv 10 och åt frukost. Sen blev det bakning med min lille broder. Kul var det och resultatet blev en god sockerkaka. ;)
Sedan lagade jag mat till oss två för lillsyrran var på gekås och mamma och pappa jobbade.

Eftersom jag har slutat i handboll så måste jag träna upp min kondition på något sätt. Har bestämt mig för att gå ut och springa en gång i veckan och gå en runda en gång i veckan (alltså två pass).
Idag var jag hurtig tycker jag, min kondition är inte den bästa nu eftersom jag inte tränade/sprang på länge. Men jag sprang faktiskt ända ner till Idrottshallen (i stan) och kollade på mitt gamla lags handbollsträning i ungefär en timme. Sen tog jag samma runda hem igen. Man känner sig så duktig efter man har varit ute och sprungit och man har en härlig känsla i kroppen när man lyckats.

Imorgon ska jag nog ut och springa runt klockan 10 på morgonen med lilla Sara. Mysigt! Bloggar mer om det imon. PUSS! ♥

Här är lite bilder jag tog med apple-datorn där nere. Tycker det var lite kul. :D♥ Enjoy! ♥

 

 

 

 

 

L                             O                             V                                 E

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0