Kall men rolig dag!

Idag har det faktiskt varit väldigt rolig. Dagen började med att jag vaknade upp vid halv 9. Då gick jag upp, sminkade mig, borstade håret och så. Sen åt jag frukost och gjorde mig iordning klart. :) Kvart över 10 blev det cykel bort till Sara och sen upp till Jenny. Från Jenny gick vi till kyrkan för att vara på gudstjänst i ca. 1 h 15 min. Lika segt som vanligt. Skänkte 5 kr till kollekten idag som gick till ungdomar i vårt land, om jag minns rätt. ;) Sen stack jag med Sara hem direkt. Vi var ute och fotade en massa i det fina vädret! Haha vi tog tydligen över 100 bilder idag. :d komme bilder senare. Runt 3 stack jag hem och åt. Jag av en riktig söndagsmiddag. Stek med potatis, sås och lingon. Mums! :d Efter jag hade ätit så stack jag till Sara igen och efter 5-10 min inne i familjen Elofssons varma hus så bar det ut igen. Vi cyklade från Breared ner till Ankaret för att träffa Wille och Elias där. Haha det var faktiskt riktigt chill! Fint väder, nära havet (som jag älskar) och vänner. :) Vi satt där i några timmar. Jag och Sara tog en massa kort, kommer bilder senare. Vi hade även "nappkrig", de vill säga kastade godisnappar på varandra. Det låg nappar överallt sen. Haha vi 4 delade även känslan av *frysa-ihjäl*. Mysigt, eller hur?... -.-' När jag och Sara senare kom hem hem till henne igen så kände jag inte mina tår/fötter, fingrar, ben eller läppar. Det var riktigt smärtsamt och gjorde ont. Vi kunde knappt gå när vi tagit av oss ytterkläderna. Men efter att ha legat på Saras säng ett tag, så tinade man tillslut. ;) tack för dagen! <3 Till kvällsmat grillade jag och min familj korv i kakelugnen. XD HAHA. Mammas idé tydligen. Blev även lite godis efteråt och lite film. :d Mys Dag!<3 Puss

Kommentarer
Postat av: Caroline

Rolig dag!

2011-02-20 @ 21:51:23
URL: http://calaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0