Ont i nacken, grym är jag....

Hahah stog nyss i mitt rum och tränade lite på en danskoreografi, från och med nu har jag lärt mig att det är *VÄLDIGT* bra att värma upp först så man inte skadar sig. Gjorde någonting så nacken knäcktes, och de lät en del. xD Haha, så har lite ont nu.

Men men, fick föresten goda nyheter från Maria på Medborgarskolan idag, vill inte avslöja om vad det handlar om än, men dans iaf. ;)
ÅÅÅÅÅ JAG ÄR SÅÅÅÅÅååå SJUKT GLAD! :D   Det är tur att det finns en del engagerade ungdomar här i världen nu för tiden iaf. Det är så skönt att allt går framåt och att det flyter på så bra, det kommer bli suuuuuper!


Aja, nu ska jag skriva lite på min SO, have I nice day! :D ♥

 


Saknat!!!! ;) ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer
Postat av: sarixxx

Bra hanna! Du är nästan klantigare än mig! (a)<3 puss!

2011-02-08 @ 20:35:51
URL: http://sarixxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0