ψ Ovanlig dag, verkligen ovanlig dag... ψ Dag 1 - Om mig

Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Mitt favorit motto
Dag 03 – Dig och dina vänner i bilder
Dag 04 – Det här får mig att gråta
Dag 05 – Mina syskon
Dag 06 – En ny bild på dig själv och "10 faktan"
Dag 07 – Vad är vänskap
Dag 08 – En blogg jag läser varje dag
Dag 09 –  5 sidor som jag ofta är inne på
Dag 10 – Be en vän berätta om dig
Dag 11 – 10 saker jag gillar att göra
Dag 12 – Fem bilder från ett minne 2010
Dag 13 – 7 saker jag gör varje dag
Dag 14 – Ett pinsamt ögonblick
Dag 15 – Högst på kill listan just nu
Dag 16 – 3 saker jag ska göra innan årets slut
Dag 17 – 6 bilder som gör dig glad
Dag 18 – Det här får mig att må bättre
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Mina vänner
Dag 21 – Min önskelista
Dag 22 – Om jag skulle byta utseende med någon, skulle jag byta med..
Dag 23 – Vad är kärlek? 
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Det här hade jag på mig idag
Dag 26 – Mina styrkor och svagheter
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Detta lever jag för
Dag 30 – Det här får mig att må bättre
Dag 31 –
Mina drömmar

• • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • •

Dag 1:
Jag heter Hanna Svensson och är en glad och sprallig varbergs-tjej som ofta är väldigt flummig och som älskar att ha kul. Jag älskar att dansa, speciellt Streetdance och det är det jag tar lektioner i. Jag går även i en såkallad modekurs där vi får lära oss/utöka våra kunskaper i hur vi ska bete oss på en catwalk, gå på en catwalk, göra övningar och träna på att gå i klackar. Jag har gjort många dansuppträdanden och även gått på en del catwalkar. Så ibland är jag allt en liten modell. xD  Ska bland annat vara med på Sveriges största frisörmässa den 9 elr 10 april i Jönköping. Är jätte taggad! :D
Jag är 14 år, och fyller 15 år den 4 juni i år. På min fritid älskar jag, förutom att dansa, att umgås med vänner och bara ha kul. Jag gillar också att göra smycken, shoppa och såklart killar. ;)
Om du gillar en "15(14)-årig" glad och ibland lite konstig/knäpp (på ett BRA sätt) tjej så ska du absolut träffa mig!! xD Hahahah :D ♥ Ni kan fråga Sara, haha hon vet att jag kan vara helt flum ibland, och jag lovar, jag och Sara har BÄÄÄÄÄÄÄST humor (enligt oss iaf). Vi två vet hur man har kul! :D ♥

• • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • •

Aja, dagen har varit ganska konstig, men rolig idag. :)
Dagen började med en härlig sovmorron, började skolan 9.10 idag. Först hade vi NO och sen idrott. Idrotten var rätt slapp. Blev lite volleybollspel och sen passade jag och Hannah på att öva på koreografin till bilduppgiften och den börjar äntligen sitta och jag vet att min, Hannah och Saras video kommer bli bääääst! :D ♥
Efter idrotten hade vi 1 h 10 min lunchrast som alltid. Gött! Sen hade vi 2-delning och jag hade först SO och sen NO. På SO'n förberedde vi oss i grupperna för morgondagens "debutt" om EU. Haha jag och min grupp ska vara posetiva mot EU och vi ska ha på oss kavaj (fast jag hade tänkt ha någon typ av väst) och en slips. Haha. ;)
Efter skolan så cyklade jag med några kompisar i klassen men såg min lillebror Oskar gå ensam och han haltade lite. Dom hade åkt skridskor idag så någon hade tydligen råkat åka på honom. :S
Men så jag stannade och gick hem med honom istället. När jag väl var hemma så var klockan ca. 15:15 och då såg jag att jag hade fått ett sms från Marie. Där stog det att Pontus var sjuk, att han bara hade fixat vikarie till min dansgrupp och gruppen under. Men inte till dom yngsta som är mellan 7-8 år. Hon frågade om jag och Hannah inte ville hålla i deras lektion. Detta svarade vi ja till och den började klockan 4 så det var bara att stressa på och sedan sticka till Marie som skulle skjutsa oss dit. Lektionen gick faktiskt väldigt bra. Vi övade lite olika breaksteg, gjorde Dansstopp, gjorde "ringen" och jag och Hannah improviserade ihop en kort koreografi som vi körde. Barnen satte den och det blev en lyckad träning! Den verkade uppskattas för när föräldrarna frågade dom hur det gick så sa dom att det var as kul och tjejerna var uppspelta och frågade om vi inte kunde träna dom igen. ;)
Dom som går i denna yngsta gruppen känner till mig och Hannah eftersom dom varit med på vissa av våra dansföreställningar, eller iaf den som vi hade på teatern. Så dom visste liksom vilka vi var. :)
Sen blev vi skjutsade hem av Jeanette och precis när jag hoppat ur bilen så slog det mig att jag hade glömt min mobil i danssalen... xD
Men som tur är så ringde jag, och dom som hade dansträning då svarade på min mobil efter att jag ringt två gånger, och jag bad dom att lägga den på något ställe där jag kunde hitta den. Som tur är så är det min tur snart att gå på Streetdance träning. Så kan ta mobilen då. *pustar ut* Hoppas ingen har tagit den!
Ska bli kul att träffa Simon och Noah igen också, träffas typ bara en gång i veckan (på dansen). Hoppas Noah kommer idag för han var inte där förra gången. Tagga träning!!! :) Eftersom Pontus var sjuk så ska ju vi ha vikarie för honom, tydligen en tjej. Så det kan bli kul.


Hoppas Alla Får En Toppen Kväll!♥
Det har verkligen varit en crazy-day idag! ;) En väääldigt ovanlig dag. Pöss ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0