Patrik Bullen Putte Bumbiee Hammarström

Det kommer komma bild på honom sen, för just nu vill inte den här sidan göra som jag vill. Det är någonting som gör att man inte kan ladda upp bilder i inlägget. Aja iaf...


Patrik är en fett shysst kille, träffade han första gången jag och handbollslaget gick innanför dörren på den skolan vi skulle sova i på handbollslägret: Irsta Blixten. Tror det var för två eller tre år sen. ;)  Iaf, vi hade jätte kul där och Patrik var nog den som jag blev bäst kompis med där. Alla umgicks med alla på kvällarna och ibland gick vi ihop ett litet gäng och satt och snackade hela kvällen. Jag tycker det är kul att jag och Putte har fortsatt hålla kontakten sen dess. Synd bara att man inte har kunnats träffas sen dess (två, elr tre år sen). Din röst har förändrats sen vi träffades på Irsta Blixten. Haha vilket som i för sig kanske inte är så konstigt. Vi får snacka på telefon någon mer gång snart! Senaste gången vi snackade på telefon var när jag var hemma hos Sara och firade henne.Nu i efterhand har vi även kommit på massa konstiga smeknam till varandra. Jag kom på att jag skulle kalla Patrik för bullen, och han kallar mig (ibland) för bullan. Och eftersom du redan kallades Putte så var vi ju tvungna att komma på ett till smeknamn till mig. Vilket du kom på kunde vara Hasse eftersom jag heter Hanna. Sen har jag inte en aning om vart du har fått Bumbiee ifrån? HAHA :D  Men iaf, du betyder faktiskt mycket för mig som vän. ;)  Haha och för mig heter du: Patrik Bullen Putte Bumbiee Hammarström, och jag heter: Hanna Bullan Hasse Svensson. Goa tider det! Vi måste träffas igen Patrik!!!! :)
Men men, hoppas detta var okej Bullen? ;)  haha nu får du allt ta och kommentera något eftersom jag var så snäll och skrev om dig. :D ♥


Jag kom även på det att om det är någon annan som jag vill att jag ska skriva om den på min blogg. I så fall, släng en kommentar och säg att du vill att jag ska skriva om dig. Sen får du gärna skicka en bild som jag kan lägga upp på dig också. Puss!!




Vad tycks om min nya header föresten? ;) ♥


Kommentarer
Postat av: Louise sköld

skriv om mej!<3

2011-02-28 @ 16:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0