Rolig dag, med en del bekymmer XD

Dagen har varit lite udda faktiskt. xD
Skoldagen blev lite annorlunda. Som vanligt så satt jag med musik i hörlurar, så hörde inte när brandlarmet plötsligt gick. Haha, linus gjorde också det och trodde att vi slutade för att alla ställde sig upp så snabbt.
Sen Stog vi utomhus och frös ett tag.
Det var tydligen någon ånga i matsalen som gjorde att brandlarmet gick.

Sen när jag kom hem så bakade jag, gjorde matteläxan och sedan kom farfar och Ingela vid halv 6. Pappa fyller år idag så det blev god mat, fläskfile och potatisgratäng och till efterrätt min kladdkaka :d <33
Go dag, hoppas alla haft de Gött. Bloggar mer imon, P U S S <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0