Säger bara... ÄNTLIGEEEEEEEEEEEEN!!!!!

Nu har jag ÄNTLIGEN skrivit klart mitt SO-arbete om EU som ska lämnas in imon. Nu har jag bara lite kvar att skriva på engelska läxan och sedan blir det uppsatsskrivning för fullt imon, en uppsats om svärord som vi gör i svenskan.

Hade även ett 2 timmars NO-prov idag. Vi skulle skriva en uppsats om allt vi jobbat med, kändes som det gick bra faktiskt, så får väll hoppas på det!! :)

Fick tillbaka matteprovet igår, resultat: 36/38, så jag är väldigt nöjd. :D <3
För den som vill veta så fick jag även MVG på spanska redovisningen som jag gjorde förra tisdagen. Men men det är ju så det blir om man jobbar hårt och satsar ganska mycket på skolan. ;)


Har STREETDANCE idag också klockan 8. Ska faktiskt bli riiiiiiiktigt skönt att äntligen få dansa igen efter en veckas längtan och bara få komma bort från mitt rum och alla skolböcker.  Aja, jag bloggar mer imorgon för nu ska jag skriva klart engelskan. P U S S ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0