Sent inlägg...

Så, kom hem från dansen vid ca. halv 10. Det var så sjukt kul på streeten idag! :d Som ni säkert vet så är ju streetdance en väldigt häftig stil och ibland ska man verkligen ta ut stegen och göra dom "stora" och så. Vi gjorde en liten koreografi idag där de var ett steg som man verkligen skulle ta ut. Och jag var typ den som gjorde de först och Pontus (våran lärare) "sa/ropa/skrek" typ: yeah så ska de se ut - till mig:-D<333 Så jag är väldigt nöjd med min träning och insats idag eftersom det gick så bra för mig. Och shit vad vi körde på idag asså, okej det gör vi alltid men denna gången var typ ännu jobbigare, och roligare då såklart xD :-) Asså de är så sjukt skönt att bara få komma iväg hemifrån och göra något man älskar, och bara komma bort från alla skolböcker. Det är verkligen tur att jag har dansen som jag älskar att hålla på med. :) Aja, dagen blev precis som planerat och jag fick gjort allt jag skulle. Och de är en sån lättnad att de är klart. Blev både klar med SO-inlämningen och engelska läxan som båda ska lämnas in imorgon. Bara svenska uppsatsen kvar nu. Sen är den värsta veckan över. :) Aja nu ska lilla Hannis sova, så jag säger Godnatt!<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0