Sista dagen på lovet... tråkigt värre...

Yes, då är det sista dagen på sport lovet tyvärr... Men men, det är bara att bita ihop och gillar't.

Idag har bara blivit en slappdag. Gick upp runt 11 och gjorde en väldigt god frukost! :)  Jag tog först min lilla vitamintablett, som jag tar varje morron, sen åt jag en hönekaksmacka med leverpastej och skar upp en fjärdedels honungsmelon som jag åt med vaniljyoghurt. Ååååå det var så sjukt gott! Jag ÄLSAR melon!!!!!! :) ♥
Annars har jag bara varit hemma idag, orkade inte sminka mig eftersom jag typ bara har städat och jag håller även på att lära boken "Mina drömmars stad" av Per Anders Fogelström, skönlitteratur. Måste läsa den för att sedan kunna göra mitt svenska arbete. Ska även kolla på lite engelska oregelbundna verb - imon börjar ju verkligheten igen... ;)

Jag vill ha sommar snart! Längtar något sjuuuuuuukt enormt mycket efter att kunna få segla min lilla optimistjolle.♥  Jag vill spendera mycket av sommarn ute på Getterön, det skulle vara riktigt mysigt!



Aja, orkar inte blogga mer för tillfället, så bloggar nog senare....♥


Kommentarer
Postat av: jenny

Fin Header!<3

2011-02-27 @ 18:24:54
URL: http://jennyys.webblogg.se/
Postat av: Elias

Honungsmelon + vanilj = verkar gott ;P



Längtar också till sommarn, kommer bli riktigt härligt! :D



2011-02-27 @ 18:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0