Slapp dag^^

Idag var jag med en kompis på förmiddagen. Skoj var det! :) Drog hem typ 1 och då lagade jag mat till mig och lillbrorsan. Resten av dagen har typ spenderats framför tven och även lite framför boken som jag läser för att kunna göra svenskaarbetet. Senare på eftermiddagen så bad mamma mig att cykla till coop och köpa kattmat. Det var nästan så jag inte orkade men gjorde det ändå. Och nu i efterhand så är jag glad över att jag stack dit. För precis innan jag skulle gå och betala så såg jag någon med en röd mössa gå med en annan kille borta vid frukten. Såg att det var Wille och Elias och var bara tvungen att springa bort till dom och heja. ;) Det var kul att träffa dom! Vi gjorde hembakta pizzor till kvällsmat, mums! Och har precis kollat på Scary Movie 2 som gick på tven. Tilltugg blev saltade jordnötter. MUMSIGT det också. Ha en bra kväll! PUSS :P <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0