♦ Yeah, Why not? ♦

Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Mitt favorit motto
Dag 03 – Dig och dina vänner i bilder
Dag 04 – Det här får mig att gråta
Dag 05 – Mina syskon
Dag 06 – En ny bild på dig själv och "10 faktan"
Dag 07 – Vad är vänskap
Dag 08 – En blogg jag läser varje dag
Dag 09 –  5 sidor som jag ofta är inne på
Dag 10 – Be en vän berätta om dig
Dag 11 – 10 saker jag gillar att göra
Dag 12 – Fem bilder från ett minne 2010
Dag 13 – 7 saker jag gör varje dag
Dag 14 – Ett pinsamt ögonblick
Dag 15 – Högst på kill listan just nu
Dag 16 – 3 saker jag ska göra innan årets slut
Dag 17 – 6 bilder som gör dig glad
Dag 18 – Det här får mig att må bättre
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Mina vänner
Dag 21 – Min önskelista
Dag 22 – Om jag skulle byta utseende med någon, skulle jag byta med..
Dag 23 – Vad är kärlek? 
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Det här hade jag på mig idag
Dag 26 – Mina styrkor och svagheter
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Detta lever jag för
Dag 30 – Det här får mig att må bättre
Dag 31 –
Mina drömmar

_________________________________________________________________

Hittade denna på Carros blogg. Och vet att en del bloggare gör såna här, däremot har jag själv inte gjort det, så liksom why not? I'M ON!!!

Med start från imorgon i så fall för orkar inte med det nu ikväll, haha. :) Hoppas alla haft en grym kväll, själv har jag suttit och tryckt i mig popcorn framför tven. xD


Bloggar mer imorgon, puss!! Sovmorron för mig imon också btw, YEAY!!! :D ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0