Ännu en dag - nya problem och lösningar

Då var det äntligen fredag igen. Sjukt skönt, kan säga att en helg verkligen behövdes! När jag var påväg hem från skolan så började det helt plötsligt snöa. ÄNNU mer snö?!?! Vill ha sommar!
:D ♥
Nu har man nyss städat klart rummet och badrummet också, skönt att ha fått det gjort! Ska iväg till coop om en liten stund och handla lite godis till ikväll och lite kyckling till kvällsmaten. Ska bli GÖTT med (mina ÄLSKADE) kycklingnudlar och kyckling till kvällsmat! ;)
Jag och Hannah gjorde en väldigt god matpaj på hemkunskapen idag, kan lägga upp bilder på den sen. Nu ska jag fixa lite saker till innan jag drar till coop, hoppas alla får en toppen kväll! Bloggar mer sen, Puss! ♥
En V - Ä - L - D - I - G - T gammal bild som jag hittade här på våran appledator. ;) bjuder på den. :) ♥

Kommentarer
Postat av: Adrian W ;)

den var ju cool ju!:D

2011-01-29 @ 13:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0