Funny Day! ;D

Ja, som jag sa innan så har jag varit med Simon. Vi har lärt varandra spela olika instrument. Simon är sjuuuuukt duktig på att spela akustiskt gitarr/elgitarr! Så han lärde mig spela lite, han har börjat lära mig att spela låten Sweet home alabama, fett cool är jag. Haha, sen har jag börjat lära Simon att spela lite på hans keyboard. Det går framåt, han kommer bli grym på det också tror jag, Simon... Övning ger färdighet! :D

Funderar också på att köpa en lika dan ackordbok för keyboard som Simon hade köpt på Törnbloms. Eftersom jag själv har spelat piano i några år så tycker jag det är väldigt kul, även om jag slutat ta lektioner nu. Jag är ganska musikaliskt av mig, gillar att lära mig spela nya instrument och spela nya låtar. Speciellt på piano/keyboard eftersom jag själv tycker det är lättast. Jag älskar musik! Tänk om det inte fanns, det är ingen rolig tanke!

M U S I C
- I N - M Y - ♥


Just nu sitter jag och kollar på tv och chillar framför datorn. Hittade nyss lite bilder från sälen förra året. På söndag drar man dit. :D
Imorgon ska jag spela bowling med syskonen. Rätt mysigt, jag ska slå dom båda i det!!!! I'm The Best!



Här är 8 stycken bilder av väääldigt många som jag tog förra året i Sälen. Jag brukar alltid åka en eller flera fotorunder i backen. Det är mysigt :) :) :) ♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0