Godmorgon!

Godmorgon. Nu har jag precis ätit frukost och kollade även på The Tyra Banks Show på tven samtidigt. Kände att jag behövder slappa lite när man väl får tid.

I eftermiddag ska jag nog träffa Simon. Skoj, haha ska försöka få med han på att ha snöbollskrig. Ska hämnas på honom på något sätt, fast ändå känns det ingen idé att försöka brottas med Simon. ;)
Jag menar han är ju två år äldre, är kille och har "LITE" mer muskler än vad lilla jag har. xD   Simon är inte att leka med. Men på något sätt ska jag allt kunna hämnas. Mohahaha.

Hannah berättade nyss att hon och Anna hade mailat in till några gym (samt Medborgarskolan) och frågat om lediga danslokaler. På nåt sätt vi nämligen fixa så vi har nånstans att öva med dancecrewet! Men eftersom vi till mestadels är ett Streetcrew så tycker ju jag såklart att vi också måste öva lite på gatan. Som man hör på namnet så kommer streetdance från gatorna. Det var där man började att dansa stilen (som egentligen är ett samlingsnamn för flera olika danstilar). Så om vi ska bli riktiga streetdansare, måste vi hitta ett perfekt ställe "on the streets" där vi kan öva och koreografera. ;)

Ska se också om jag kan lägga upp "modellbilderna" Catrin Lanai tog på oss tjejer för ett tag sen (eller i varje fall dom bilderna på mig)



På söndag bär det äntligen av till sälen! Ganska skönt, missar första skolveckan, och fick dessutom inte mycket läxor att ta med och göra. Awsomeeee! Bara en massa skidåkning och hade även tänkt åka lite snowboard om jag får tid. Det är rätt kul. Fast ont när man slänger sig och rullar när man vill stanna. HAHAH, nee men det gör rätt ont om man ramlar. ^^ 
Kommer däremot sakna alla! Som tur finns mobilen där man kan nå mig på. Ska även ta masa bilder i sälen! Älskar det för det är så mysigt! Tyvärr skulle både Sanna Wallin, Victor och Isac till sälen denna veckan och inte nästa, vilket var synd. Annars hade man kunnat åka med dom. Får ta och åka med kusinen min., och mina syskon. Fast blir nog att åka själv en del också antar jag. Rätt gött är det!

Nu hade jag tänkt att jag skulle ta och duscha håret. Bloggar mer senare!

 

Hoppas alla får en toppen dag i det kalla vintervädret!♥


Linus fina smilies. ;) ;) ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0