Mobilbloggar lite (:

Hej! Nu sitter jag och kollar på tv hemma, gör ett inlägg från mobilen eftersom jag inte har orken att gå till min söta lilla dator. Är väldigt hungrig, har inte ätit nåt till lunch idag, utan vi har bara fikat. Istället ska vi äta pizza till kvällsmat. MUMS! De kommer sitta gott i magen. Vi ska köpa pizza från Pinocio. :) Eftersom de är min födelsedag så fick jag bestämma vart vi skulle köpa pizzan. Jag ska äta en som heter: Black and White. Super god är den! De är fläskfile och oxfile på den. Ska även be att få pommes frites på. ;) Ni vet, för att de är SÅÅÅ gott :D Hihi, försöker blogga mer senare. Hoppas alla får en mysig kväll! :P Trevlig trettondagsafton föresten. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0