Snart gått första hela skolveckan

Hej! Nu har jag nyss hoppat ut ur duschen, bestämde mig för att köra ny frissa. :)
Ska testa lite att ha "mittbena" så får vi se vad andra tycker om det. Mamma tyckte jag var jätte fin i det och både hon och jag själv tycker att jag ser mkt äldre ut i det.

Idag gick halva eftermiddagen åt till att städa mitt rum och sedan badrummet och mellan halv 5 och halv 6 så passade jag min lilla 5 (6)-åriga kusin Noel. Vi spelade Alfapet och det var faktiskt riktgit mysigt! Tyvärr slog Noel mig i det och vann. Imorgon blir det massa plugg men det går inte att göra något åt, tvungen.



Tog bilden från Jennys blogg. Bild på mig och tjejorna i skolan. Haha, vi bjuder på den.




Här är min tuffa 5-åriga kusin som slog mig i Alfapet ;)


Kommentarer
Postat av: Noel

Tack för att du passade mig, du är bäst.

Kramar från Noel

2011-01-22 @ 08:20:39
Postat av: Tilde

Älskar dig Hanna<333333333

Pussssssss Tilde

2011-02-05 @ 08:56:58
URL: http://tildeelinvictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0