16e mars

Så, nu har ännu en skoldag gått. ;)

Hade sovmorgon ända till 10.35 idag, snacka om skönt asså! ♥ Hade dessutom idrott första lektionen så stack hemifrån halv eftersom jag bara skulle bort till Brearedshallen. Drog även på min fina vårkappa och mina solglasögon! Schtekarn! ;)<3

Ne, men man känner värsta härliga vårkänslan nu! Blev även klar med NO-uppsatsen på NO lektionen innan idag som man skulle, gött! Nu är det bara svenskan som ska skrivas klart som ska in på fredag.

 

Har världens sug nu efter att få dansa! Taggar Streetdance ikväll! Kommer nog även då får reda på mer om frisörmässan i Jönköping! :) Vi har fått veta nu iaf att vi ska vara där båda dagarna och har fått 2 visningar per dag (alltså 4 visningar). Gryyyyyymt! :D Sjukt taggad för det! Allt måste även sitta till 110%.
Som jag säkert nämnt innan så hålls denna frisörmässan av Elmia och det är Sveriges största frisörmässa. Madonnas frisör vara där. Hoppas även på övernattning i Jönköping, får mer info av Marie senare när hon vet mer om tider m.m. :P ♥


Bilder från i somras, jag med dom (mina) absolut snyggaste solglasögonen! :P ♥





♥ (samma bild med annan beskärning) ♥
Hittar inte denna vita tröjan! :O Inte bra alls, för den är väldigt snygg, bekväm och snygg att ha till sommarn! Ska leta jätte mycket sen till sommarn när jag röjer bland mina kläder. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0