22e mars

Idag har man varit i skolan, kul... elr?.. -.-' xD

Aja, efter skolan drog man snabbt hem, duschade håret för att vid halv 4 vara hos Marie. Blev klar på endast en halv timme (hade i och för sig inget val eftersom jag kom hem klockan 3 men ändå). Sedan åkte jag och Hannah med henne upp till Tvååker för att ha en extra träning i Bosgårds skolas gymnastiksal/idrottshall (gissar jag på att det var eftersom den låg precis jämte Bosgårdskolan - HAHA).  ;)

Jag, Hannah, Nicolina, Kajsa, Malin och Ellinor har alltid lika kul! :D♥
Taggar JÖNKÖPING! ;)♥


Måste även plugga en del i veckan, har SO-prov på torsdag, engelska läxa till torsdag, matte läxa till fredag plus svenska redovisning som också ska göras på fredag. Men men det är bara att jobba på. ^^

Imon fyller mamsen år! :) Puss, älskar dig! ♥

Väldigt gammal bild som jag hittade. ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0