27e mars

TjenixeN! ;)
Som ni säkert har märkt så har det inte blivit mycket bloggande på senaste tiden, men har liksom inte orkat med det av något själ.

Igår blev det crewträning mellan 13-15. När jag kom hem åt jag snabbt mat, duschade och sedan drog jag hem till Simon. Stack hem runt 6 från honom och då åkte jag direkt hem till kusinerna för att köka kvällsmat där med syskonen. Sen gick jag och mina syskon till coop och köpte godis, gick hem - kollade på film och käkade vårt godis. Mamma och pappa kom hem från Barcelona runt midnatt. Mysigt!
Jag fick en jätte fin klänning, en tröja där det står: "Today is a good day to dance" och massa godis. Tack!


Innan idag (klockan 13) var det även extraträning inför frisörmässan i Jönköping. Kul! Har en del kvar att göra, och det är två veckor kvar! As taggad! ^^
När jag stog och sminkade mig i morse runt 11:45 så snackade jag och min syrra, det lät ungefär såhär:
Jag - Hmm.. aa typ 45 minuter kvar tills jag behöver sticka, gött, då slipper jag stressa *lyssnar på musik*
Clara - Hanna, du vet att man ställer fram till sommartid idag?
Jag - VA?!?!? *stressar något, kvart kvar tills träningen börjar*
HAHA så lyckad man är. ^^



För tillfället sitter jag och pratar med Johan Nilsson på skype, sköjj. xD
Och imon blir det tyvärr matteprov... Yeay...


Kommentarer
Postat av: Johan Nilsson

haha naaaw så gulligt att nämna mig i slutet ;) <3

2011-03-27 @ 18:56:44
Postat av: Hanna

Såklart ;) <3

2011-03-27 @ 18:59:37
URL: http://hannasslife.blogg.se/
Postat av: Tilde

Ni har jätte fina skor

2011-09-04 @ 12:34:36
URL: http://tildeelinvictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0