Andra missade skoldagen

Hej! Nu mår jag mycket bättre än igår! Har ingen feber kvar, utan är bara förkyld och har lite ont i halsen. Men inte mycket! Så idag var jag hemma från skolan också, för att inte bli sjuk igen, däremot ska jag till skolan imorgon. Känns som jag ligger lite efter, iaf i NO'n.
Aja, det tar jag igen. ;)

Hemma idag så har jag typ kollat på tv, spelat keyboard och renskrivit lite papper som ska lämnas ut till Noah, Simon och Anna. Har även fortsatt träna på och lära mig den delen av Single Ladies som vi ska ha med i vår film på bilden. Kan nästan hela nu! Suuuuuper! ;) ♥ Sen ska jag lära Sara och Hannah den. ;)

På tal om Single Ladies, kolla dessa 7-åringar som dansar till den! Gryyyyyyyyymma! Hannah visade den för mig. ;)  Kan inte lägga upp den videon på bloggen nu för det är något som gör att jag inte kan lägga upp klipp. :S Konstigt, aja... Men så jag länkar den här istället. Ni måste kolla dom!! :) ♥


http://www.youtube.com/watch?v=ir8BO4-7DkM&feature=player_embedded


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0