Äntligen...

Yes, nu har jag äntligen fått in bilderna från mobilen till datorn, så här kommer lite bilder från dagarna. :) ♥

 
Haha Hannah när vi började på maskerna. xD
Hon ser ut som en apa. xD

 
Hanna ♥ Simons keps! Föralltid den och jag! :)

 
Haha mina och Oskars goda semlor på hemkunskapen *host*
 
Vi la på grädden när det fortfarande var varmt, smart drag... ^^ xD
Allt smälte...
 
Såhär såg dom ut när vi ätit klart.    Hannahs lyckade semla, hon
                                                     jobbade däremot inte med oss. xD
 
Haha deras blev lite finare än våra. xD Men däremot gjorde jag, Oskar
och Gustav VÄRLDENS godaste grädde som vi hade i!
Hemlighet = maaaaaassa vaniljsocker xD


Roliga dagar! xD ;) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0