♥ Bästa Dag! ♥

Yes, idag efter skolan stack jag och Hannah hem till Wille, och runt ca. 16:15 kom även Elias. :P
Vid 5-tiden bowlade vi och var klara runt 6 med det. Elias vann första ronden, andra kom han och Hannah lika och sista gången (vilket jag räknar med) så kom jag och Hannah lika på 6 poäng. xD

Efter bowlingen så drog vi till Bästa och åt pizza, mums! När vi nästan ätit klart så skulle Wille bara gå ut och ringa ett samtal och efter en liten stund kom någon kille in som skulle spela och efter ännu en stund kollade jag när en kille kom in helt random, när jag sett honom kollade jag bort igen, kollade på honom igen och såg tillslut att det var Emil. HAHAHA ;) ♥

När Emil kom in så sa han typ:
Hej, vart är Wille? Har ni inte någon mat jag kan få? Nene då går jag igen. (Emil går...)

Wille kommer in - Hej, vet ni vart Emil stack? (Wille går igen...)

Elias berättar att dom fejkar och har bestämt allt i förväg, alltså Wille och Emil.

Emil kommer in igen - Ne vart stack Wille någonstans? (går igen...)

Hannah säger: vi skulle sagt att ville gick ditåt (Hannah pekar mot ett fönster, Wille hoppar fram fast utanför det fönstret precis när hon säger det - JÄTTE läskigt
!!!!! Hahahahahahahah ;)♥ )

Tillslut kom Wille och Emil in samtidigt och dom satte sig och vi fortsatte ha jätte kul. Haha :P


Tack för dagen!! :)  Här kommer bilder:

Jag ;)


Elias och hans nya älskade kamera. ;) ♥


Elias :) ♥


Hannah ;) ♥


Wille :)



Färgglada bowlingklot. xD


Wille ;) ♥


Meeeee ;) ♥








Hannah ;)












Fotograf: Elias (med sin nya kamera)
Jag på bilden. :) ♥


Elias som bowlar
Fotograf: Jag (stoooolt) ;) ♥


Söta bowlingskor xD ;D ♥








Bilder från pizzerian Bästa:



Meee ♥






Hannis och jag ;) ♥


M Y S I G - D A G - ! ! ! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 


Kommentarer
Postat av: Elias

Det var jätteskoj :P <3

Är riktigt imponerad på bilden du tog när jag kastade mitt gröna klot rakt igenom käglorna, nått så otrolig bra timing du har! ;D <3

2011-03-12 @ 15:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0