Dagens motion - check!

Yes, idag blev man väckt tidigt. Skulle gissa runt 9 tiden. Jag åt frukost och gjorde sedan iordning mig, tvättade håret, sminkade mig och så. Typ 10 över 11 kom Sara och vi stack härifrån med cykel runt 12 tiden ner till stan. Jag skulle köpa en ny lins plus linsvätska och Sara skulle köpa en ny vattenflaska. Sen träffade vi Hannah vid gamla biblioteket, som dom håller på att bygga om. :) Var framme så Medborgarskolan vid 1, när vår crewträning egentligen börjar. Men vi börjar träna med crewet nästa vecka. ;) Så därför passade vi 3 på att utnyttja salen idag. Vi tränade på den såkallade "Single Ladies-dansen". Sara och Hannah börjar sätta den nu. Har lite kvar att träna på, sen ska klackarna på.^^ När vi var där och tränade så var det även ett band som var där samtidigt i ett annat rum. När jag kom hem från Medborgarskolan så åkte jag, brorsan och pappa och handlade direkt på kvantum. Jag passade på att köpa godis. Så nu kollar jag på tv och och äter lite godis. Är jätte trött efter dagen, så blir snart att duscha så jag vaknar lite. ;) <3 Har ju faktiskt cyklat först från Breared till stan, och sen från stan till Medborgarskolan, dansat i 3 h och sen cyklat ändå hem till Breared igen.;) Har verkligen fått dagens motion nu. Puss och kram på alla min bloggläsare!<3

Kommentarer
Postat av: Medborgaren Elias!

Vart ligger denna så kallade Medborgarskola, eftersom jag är medborgare i Varbergs kommun så kanske jag borde veta de, men det gör jag verkligen inte. xO <3

Jag sökte på den på eniro, och då kom de upp att den låg i samma byggnad som Ajo kylindustri, som är willes pappas företag, kan det verkligen stämma? är det så att willes pappa måste dras med att ha 3 dansöser som kommer och dansar, plus ett band som spelar i rummet brevid O.o xD ;) <3 detta måste jag få reda på, för om det är sant så blir jag smått avundsjuk på willes pappa xD

2011-03-05 @ 23:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0