Glaaaaad

Yes, eftermiddagen har alltså spenderats med Elias och Wille. Vi hade lika kul som vanligt! Drog hem till Elias direkt efter skolan för att Wille skulle fixa något först. Tror det var runt 4 som vi sedan stack hem till honom. Vi kollade lite på datorn bland annat. Var en toppen dag!

Var hemma runt halv 7 och åt och sen vid typ 7-tiden så cyklade jag och syrran bort till coop för att köpa choklad. Stog och pratade lite med syrrans kompis Thilda och då cyklade Kjellberg förbi. Han skulle tydligen också till coop och köpa godis, så han stack dit med oss, kul att träffa Ludde en fredagskväll sådär i typ 10 minuter. Haha ;)
Annars har jag bara varit hemma med familjen och kollat på Let's Dance och Karate Kid. :P
Och nu är jag ganska trött... ^^

Imorgon ska jag, Sara och Hannah träna på Single Ladies - dansen som vi ska ha i vår film. Så Hannah och Sara, imorgon blir det hårdträning 3 timmar! Speciellt för dig Sara!



Bloggar mer imon, GODNATT!! ♥


Kommentarer
Postat av: Elisa, inte Elias ;)

Det var jätteskoj igår :P <3



Konstigt nog så längtar jag faktiskt till kyrkan imorgon, för att träffa dig då såklart ;D <3



Lycka till med dansandet! att ni jobbar med det på fritiden betyder att ni verkligen satsar hårt på den här filmen, och av vad jag fick se igår så kommer den bli super! :P <3

2011-03-05 @ 10:05:53
Postat av: sarixxx

Hahahha, hanna! Jag kan ju dansa! iallafall singel ladies! :D <3 kram!

2011-03-05 @ 17:45:41
URL: http://sarixxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0