Godmorgon Världen!

Dålig uppdatering igår. Var rätt upptagen, först gick jag upp och gjorde mig iordning och allt sånt. Runt kvart i 1 hämtade vi hannah och anna för att åka bort till Medborgarskolan. Vi hade lyxen att få skjuts eftersom det snöade en massa. ;) Vid 1 började vi vår första crew träning. Skoj! Simon stack hem vid 3, alltså när träningen slutade men jag och hannah (och anna då) stannade kvar och tränade på "single-ladies dansen" och vi fick skjuts hem av hannah mamma runt 4-tiden. När vi stog och väntade (vi hade nämligen gjort oss iordning för tidigt så väntade säkert i en halv timme), så kom helt plötsligt Lima, Florid, Arbios och en kille till (vet inte vem det var). Dom skulle tydligen vara där men dom hade glömt sin nyckel. Smart^^ När jag kom hem åt jag snabbt, duschade och gjorde mig iordning för att klockan 6 åka med familjen till Louise och dom. Skoj. Det var god mat och vi kollade även på finalen av Melodifestivalen. :) Jag la mig nog runt 2 halv 3 så är lite degig nu. Men men, man kan ju se det positivt och tänka att jag iaf inte skulle till kyrkan idag.;) Istället ska jag sitta och försöka läsa ut en bok för att kunna göra ett svenska arbete. Vi läser skönlitteratur och och läser boken "Mina drömmars stad" av Per Anders Fogelström. Det är 256 sidor i den och jag har läst mellan en tredje del och halva boken. Men men.... :) Bloggar mer senare, då kommer även bilder från gårkvällen. Puss <3

Kommentarer
Postat av: Elias

Alltid bra att va positiv! ;P <3

Lycka till med läsandet, och hoppas att den är någorlunda bra, så det inte är fööör jobbigt att läsa den ;P <3

2011-03-13 @ 12:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0