Good day, more funny tomorrow! (:

Yes. Då har jag varit i skolan igen. Det var kul att träffa alla igen, 2 dagar känns som väldigt länge faktiskt. ;) Första kommentaren som jag fick var av Adrian i min klass och det var precis när jag kom till skolan och skulle lägga in mina saker i skåpet. Då sa han: Vart har du varit, jag har typ inte sett dig så åratal? Jag: Adrian, jag har bara varit sjuk i två dagar.;) Adrian: Men hela förra veckan då? Jag: Haha då var de ju lov. ;) Kul att han bryr sig, Adrian är riktigt shysst! Det tycker nog nästan alla tjejer i klassen!;) Resten av dagen har varit bra och imon blir det slappa lektioner, gött! Jag hoppas vi ska göra semlor på hemkunskapen imon precis som tjejgruppen gjorde idag. Slutar vid 14.40 och resten av eftermiddagen ska spenderas med Wille och Elias! Det kommer bli sjukt kul, för vi har alltid jätte roligt. :D <3 Just nu poppar jag popcorn och håller på att kolla så Indiana Jones med familjen. Hoppas alla får en bra kväll! STORA PUSSAR från MIG :D<3

Kommentarer
Postat av: Elias, den längtande

Sånna som Adrian gillar vi ;P



Lycka till med semlorna om dom blir av! <3

Själv gjorde jag en kycklingsallad förra hemkunskapen, otroligt nöjd med kryddningen blev jag ;P



Längtar mycket till imorrn, vet inte vad jag gör när jag öppnar dörren och ser dig där, antar jag kramar dig och sen är det ödet som tar över ;P <3

2011-03-03 @ 21:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0