Kväll

Ikväll så ringde Sara runt 6 och undrade om jag ville komma till henne och fota lite. Såklart var jag modellen då och hon är den lilla fotografen som älskar att fota alla sina kompisar. Här är några av bilderna.
Sara har även lovat mig att hon ska skicka mappen med ALLA bilderna sen. Och även dom från när hon, jag, Elias och Wille var nere vid ankaret, då var det ju mest jag som fotade med hennes kamera. :)

Aja, här är några av bilderna från idag:

















Fotograf: Sara Elofsson
Modell: Hanna Svensson
Bilderna får EJ kopieras!!!

Tror det var på tiden att det kom lite fler bilder på mig där man ser hela mitt ansikte. :)
Men det fanns många fler bilder som jag tyckte var fina och som också är i färg. Jag lägger upp dom på bloggen när Sara har skickat dom till mig. :) ♥

♥ PUSS ♥


Kommentarer
Postat av: Elias, den imponerande

fin,finare,finaste-bilder, kan inte välja någon favorit, för alla är unika på sina vis ;D <3



Skulle va jättekul att se bilderna från ankaret :P



2011-03-06 @ 22:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0