Sjuk :(

Japp, idag är de då tisdag. Vaknade upp idag med feber, inte kul. Har även hosta/ont i halsen och är förkyld. För att det inte ska bli värre så fick jag stanna hemma från skolan. Både jag och lillbrorsan är det. Vi kollar på tv nu och åt nyss varsin glasstrut. Det är inte kul att vara sjuk. :( Skulle egentligen ha gått på hälsosamtal hos skolsyster och så. Men men, får väll boka ny tid. Ett annat skäl till att det inte var kul att jag fick feber var för att jag egentligen skulle ha spenderat eftermiddagen med Wille och Elias. Skulle dragit ner till dom direkt efter skolan, men det får bli någon annan dag i veckan istället. Hoppas alla får en bättre dag än mig, puss!<3 :)

Kommentarer
Postat av: Elias

Inte kul att bli sjuk alls, men det är en del av livet som sagt.

Vi får verkligen träffas någon gång i veckan! :P <3

2011-03-01 @ 16:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0