Snabb mobilblogg

Yes, då har man varit i kyrkan idag. ;) Satte klockan på 8 i morse för att gå upp då, och såklart vaknar jag typ 1 minut innan klockan ringde. Stängde av klockan och vaknade igen vid 9. Skulle sticka typ 10 över 10 så jag tänkte att det var bäst att gå upp, ändå somnade jag om igen för pappa kom in vid halv 10 och sa att det var frukost och frågade om jag skulle till kyrkan. Jag fick lite brottom, eftersom det var 40 minuter kvar innan vi skulle sticka. Men men jag hann, typ... ;) Kände mig riktigt somrig idag. Och det sa Sanna också när hon såg mig. ;) Jag hade min nya blus från Gina och min nya vårjacka från H&M. :) Såklart hade jag även min nya väska också, och solbrillorna var på. Grymt!! Nu kommer våren! Sanna tjatade rätt mycket om att hon ville ha mina solglasögon på sig, men de fick hon inte. Jag skulle ju shteeka;)<3 Jag och Sanna fikade kyrkfika. Man fick nämligen minisemlor. Dom var jätte goda och super söta. Hihi :D<3 När jag kom hem från kyrkan stog syrran och bakade tigerkaka. Hon undrade om jag ville vara med så vi bakade den tillsammans. :) Den står i ugnen nu så det kommer bild på den senare. Aja, nu ska jag plugga så Bloggar ner senare. Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0