Sorry man!

Hej alla! Asså jag är sjukt ledsen att det har varit så dålig uppdatering! :(<3 Har haft sjukt mycket i skolan, stort författararbete och no-uppsats. Men nu är jag klar med dom två, får i för sig mer till nästa vecka men ändå, ska försöka skärpa mig! ;) Hann inte heller blogga igår. Först var det skola och när jag kom hem städade jag, duschade och gjorde mig iordning för kvällen. Runt halv 8 åkte jag och Hannah hem till Wille för att ha filmkväll med honom och Elias. Det var super mysigt och riktigt skoj! ;)<3 Får göras om nu snart igen!! Kom hem strax efter halv 12 och då var jag ganska så trött. Och idag var det stor konfaträff dit alla konfirmander i Varberg kom. Det var lite mysigt faktiskt. Nu ikväll så är kusinerna Tilde och Noel här. Jag sitter med mitt godis framför tven och kollar på körslaget. Hoppas alla får en mysig kväll, puss! <3

Kommentarer
Postat av: Elias, the man

It's okey man, jag tycker det är starkt att du gör det så ofta som du gör nu! :P <3 Det är bra att du är så ansvarsfull med läxorna! (Y)

Filmkvällen vart nice ^^

Konfaträffen var inte fel heller ;)

2011-03-20 @ 14:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0